zondag 23 juni 2013

Feest

Zo, eindelijk hebben we de 'zakjes' klaar. Mijn oudste geeft volgende week haar 'kinderfeestje'. Ze is al weer 10 geworden en op deze leeftijd doen ze niet echt meer aan weggeefzakjes. Dat wilde zij dus ook niet meer. Maar toen ik deze 'sour cream container' op internet zag dacht ik dat ze dat wel leuk zou vinden. Met deze tutorial moest het lukken. Aangezien ik dik glanzend karton heb gebruikt moest ik hem wel beter vastmaken dan in de tutorial. Ik heb het overal verstevigd met gewoon plakband. En omdat kinderen altijd direct willen kijken wat er in zit heb ik de koker vastgemaakt met een lintje. Hij moest niet verder versierd worden, er hoefden geen labeltjes met namen aan. Zo was het volgens dochterlief goed. Er komen ook jongens, dus anders zal het wel niet 'stoer' genoeg zijn. :-)

Wij vinden ze erg goed geslaagd, we hopen dat donderdag haar klasgenootjes er ook blij mee zullen zijn.

Lieve bloggroetjes  Pétra.

p.s. ik stel het erg op prijs als je een berichtje achterlaat. Alvast bedankt.

13 opmerkingen:

  1. Hai Petra, wat leuk dat je volgster bent geworden van mijn blog, ik ben ook even een kijkje komen nemen bij jou.
    Super leuk de zakjes die jullie gemaakt hebben, heerlijk al die glimmende papiertjes! Ik wilde me als volgster aanmelden bij jou maar de link zie ik niet staan, ik probeer het later gewoon nog een keer, fijne zondag nog! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, Leuk dat je ook even bij mij een kijkje bent komen nemen.
    Haha, het probleem van de link niet zien staan: sja, ik ben bezig met het inrichten van mijn blog en ben nog niet zo handig. Ik zal de google + followers link toevoegen en hoop dat het je dan wel zal lukken.

    Bedankt en lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,

    Leuk gedaan die verjaardagszakjes!! Lekker vrolijk en leuk voor meisjes en jongens!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, Petra ik heb even een foto van je lodenbloem gebruikt om wat reclame voor je te maken op mijn blog. Ik hoop dat je straks iets meer volgers/lezers zult krijgen. Is wel zo leuk..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke/mooie dingen maak je. Ik ga je volgen!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Dinah ben ik op jouw blog gekomen en ik zie meteen al zoveel leuke dingen. Lekker doorgaan dan komen die volgers vanzelf.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige zakjes ,dat zal goed ontvangen worden denk ik gr marloeskreatief
    Meteen maar even volger geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja... ook door dinah gestuurd naar hier en volger geworden!!!
    leuk blog heb je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben via dinah bij je terecht gekomen.
    Leuke traktaties. De klasgenootjes zullen er vast bij mee zijn.
    Verder leuke dingen voorbij zien komen op je blog.

    Een volger erbij! ;-)

    Liefs cynthia
    Creatiefmetjehanden.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je ook bij mj langs kwam. kan ik binnenkort spaans tegen jou oefenen :-)
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, si esta bien. Pero hablo mejor que escribo. Pues, possiblemente tiene que llamerme por telefono para practicar espanol. hihi, snappezvous.
      spaans is een prachtige taal. heel veel succes en wees niet bang om fouten te maken, dan heb je al een groot struikelblok om de taal te leren overwonnen.

      Verwijderen
    2. A mí, me gusta mucho cantar, y por eso escucho canciones españolas que me gustan y me aprendro la letra.

      Vier jaar Spaans gestudeerd maar ondertussen een poos geleden dus op vorige zin heb ik heel lang moeten nadenken.

      Verwijderen
  11. Geweldig, zoals je ziet je verleert het nooit. Als je maar ver genoeg in je geheugen spit. hihi, dan komt het wel weer naar boven. Ik vind het een supermooie taal.
    wie weet gaan we wel met elkaar corresponderen in het spaans.hihi.

    BeantwoordenVerwijderen