donderdag 4 juli 2013

MIJN EERSTE SNAILMAIL ONTVANGEN!!!!

En ja hoor, totaal onverwacht viel daar vanmorgen een envelop op de mat. Voor het openen eerst maar een foto gemaakt. En daarna: heerlijk, wat een kadootje alleen al om uit te mogen pakken. Wat voel ik me dan 'lomp' door het versturen van mijn snailmail. Dat zag er in de verre verte niet zo feestelijk uit als dit. Maar al doende leert men dus. De snailmail kwam van Hurms:

En ze verwende me met:
sleutelhanger, labeltjes met gestempelde hartjes, hangertje gemaakt van kraaltjes, stickertjes, zakje glaspareltjes, armbandje van natuursteen en een olily achtig haaksel.
Nou, nadat mijn meiden het hadden gezien was de buit meteen verdeeld, maar helaas voor hen: dit is voor mama!!!!

HURMS heel erg bedankt voor je leuke snailmail.
Het had voor mij ook niet op een beter moment kunnen komen!!!

Lieve bloggroetjes Pétra.

2 opmerkingen:

  1. Echt leuk zo'n envelop en jouw envelop was ook leuk hoor!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te lezen dat je hem leuk vond! Denk niet dat mijn eerste flop ook zo gezellig ingepakt was hoor ;)

    Ben ook blij dat de enveloppe op precies het juiste moment op je deurmat viel, dat je het net even nodig had, kan zo lekker zijn dan ;)

    En laat je meiden zich maar niet te druk maken, ze moeten alleen nog even geduld hebben, ben hem gisteren vergeten (schaam)!

    Lieve groet en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen