zaterdag 24 augustus 2013

Smashbook

Op het blog van haakenfrutsels las ik iets over smashbook. Ach ja, ook dat lijkt me wel leuk om te doen. Dus ik doe mee. Had ik bij de Action al eens leuke schriften gekocht, maar ik kan niet kiezen. Welke zal ik gebruiken om een smashbook van te maken? Help me eens kiezen ....


Of, of, of,of, zal ik gewoon in allebei gaan smasbooken?
Heerlijk om gewoon al je creativiteit in een boekje kwijt te kunnen. Ik was altijd ook dol op scrappen, en dit heeft er best wel wat van weg. Alleen gebruik je geen foto's, maar gewoon alles wat je tegenkomt.

Heerlijk, ik heb nu al zin.

Lieve bloggroetjes Pétra.

7 opmerkingen:

  1. Zucht! Diepe zucht! Wat zijn die allebei leuk! Ik zou niet kunnen kiezen en smashbooken lijkt me ook wel iets alleen ... ik heb nu al zo weinig tijd! Misschien toch eens wat minder bloggen en wat meer creatief zijn...ben ik dan toch een beetje verslaafd misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou voor de linkse gaan. Ik hou namelijk echt van kleurtjes. Ik ben benieuwd! Maar we gaan er vast wel wat van zien op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De linkse is echt helemaal super! Succes ermee ;)
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dat zijn allebei hele hele leuke boekjes!!
    Maar als ik kiezen moest, ging ik voor de linker en zou ik de rechter gebruiken als je een keer naar Parijs gaat, dan kun je nl. ook aardig wat gaan smashen..of gaan scrappen!
    Smashen ken ik niet van dichtbij, dus ja ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe je het gaat vormgeven...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon allebei gebruiken. Maar als ik dan toch zou moeten kiezen, zou ik kiezen voor de linker van de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, bijna unaniem dus voor de linker: die met de bloemen. nou, dan moet dat hem worden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen