dinsdag 10 september 2013

Kringloop spullen en BOEKJE GEZOCHT!!!!!!

Vandaag maar weer eens langs de Kringloopwinkel geweest. Helaas hadden ze geen memorie, kwartet of andere leuke kaartspelletjes. Dan maar verder naar boven voor de boeken. Alhoewel, ik heb de oudste dochter gezegd dat ik voor haar geen boekjes meer mee zou nemen, want ze heeft er nog heel veel liggen. En dat terwijl ze ook heel veel leest. Maar ja, nu zag ik een boekje liggen dat ik absoluut MOEST kopen. Dochterlief heeft nl ooit eens twee delen de kinderen van de grote beer gekregen en sindsdien zijn we op rommelmarkten en kringloopwinkels op zoek naar de ontbrekende delen. Ze moest deel 2 en deel 6 nog. En laat ik vandaag nu tegen deel 6 aanlopen. Sja, en voor 50 cent.......... Dan MOET je het toch wel kopen.
En voor de jongste dan ook maar een boekje mee genomen. Tom en Jerry. Ze houdt erg van stripboeken en ik dacht dat ze deze ook wel leuk zou vinden:  BINGO.



Beide meiden waren er erg blij mee. Jaha, zei de oudste: als ik nu deel 2 ook nog heb, dan kan ik beginnen met het achter elkaar lezen van de serie. Ze wil ze nu een keer allemaal achter elkaar lezen.
Nu dus mijn vraag: wie kent de boekjes van Carry Slee: de titels zijn:
1. een kringetje van tralala - groep 1
2. wiebelbiebeltanden - groep 2 (DEZE ZOEKEN WE NOG)
3. opgepast, ik lust een hele boekenkast -  groep 3
4. rekenen in het oerwoud - groep 4
5. help! juf is verliefd - groep 5
6. klapzoenen en valsspelers - groep 6
7. schreeuwendeslaapzakken en stiekeme stropers - groep 7
8. een broodje gras en linke soep - groep 8

En wie heeft misschien boekje nummer 2 uit / dubbel / over / wat dan ook.

Verder ben ik ook nog erg goed geslaagd bij de kringloop voor postpapier. 
Van 101 dalmatiers, heel lief prinsessenpostpapier, en ehm hoe heet ie ook weer: Daffy duck.


En dat terwijl ik eigenlijk alleen even voor bolletjes wol heen ging. Nou ja, dat was het excuus om heen te gaan. Hihi. 
Dochters blij met de boekjes, mama blij met haar postpapier.







5 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! En waar zijn de bolletjes wol??? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sja, hihi, die waren er niet. Dus MOET ik nog maar een keer er naar toe. Toch????
      :-)

      Verwijderen
  2. Leuke dingetjes heb je gekocht
    Maar ik kan je helaas niet helpen aan het ontbrekende boekje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch heerlijk hè..., die kringloopwinkels!
    Helaas kan ik je niet aan het boekje helpen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Pétra! Het boekje ken ik wel, maar ik heb hem helaas niet! Zal m'n oren en ogen openhouden! Leuk hoor, het briefpapier! x

    BeantwoordenVerwijderen