zondag 1 september 2013

Weg is ie ..... zei Onliemie

En ik maar hopen dat ie bij mij terecht zou komen. Want ze had een snailmail de deur uit gedaan. Mijn geduld (hihi, dat geduld dat ik eigenlijk niet had, en ook niet nodig bleek te hebben) werd beloond. Gisteren vlak voor we naar de camping op bezoek gingen bij schoonouders viel er een envelop op de mat:


En het was dezelfde envelop als op het blog bij Kris. Hihi.
Mijn dochters wisten al dat we eerst moesten fotograferen voor we iets open konden maken. Dus eerst bovenstaande foto gemaakt en toen moesten we weg, dus geen tijd gehad om de envelop open te maken. Maar daar had ik vandaag dus alle tijd voor. En het was de moeite waard hoor. Kijk maar:


Eerst kwam dit uit de envelop. Prachtig paars vloeipapier om alle leuke spulletjes:


Briefpapier van Anne Geddes, Diddl papier hartjes, een schattig zakje met een lieveheersbeestje erop met grappige knoopjes / kraaltjes er in, stukje stof, omgezigzagde kaartjes, genaaide envelopzakjes van papier (blz uit een boek?) met een poezenlintje en twee vilten plakcupcakes erin, vlinder en haan / kip hangertje, genaaide bloem met knoop van ONLIEMIE, grappig kaartje met klaprooszaadjes en er lag een lintje boven op met VERRASSING. 
Natuurlijk zat er ook een brief bij, en van brieven kan ik helemaal genieten. Misschien nog wel meer dan van alle kadootjes zelf.
Heerlijk wat een verwennerij. Ik heb er de hele zondag van kunnen genieten. Gewoon omdat ik zo lekker werd verwend. En de dochters hadden ook al dingen verdeeld: oh, dat is leuk (met andere woorden ........) / mam dat zou ik wel kunnen gebruiken / mag ik ...... Zij genieten er  net zo veel van als ik. 
KRIS DANK JE WEL.

Lieve bloggroetjes Pétra.



3 opmerkingen: