maandag 7 april 2014

Snailmail van Kreamade al in Januari gekregen.

Jaja, nu moet ik toch echt nog even een paar foto's plaatsen van de leuke snailmail die ik in Januari al van Kreamade heb mogen ontvangen.
Wegens omstandigheden kwam het er gewoon niet van om ze te plaatsen. Sorry!!
Maar ik heb haar natuurlijk wel via een mailtje bedankt!!
En hierbij nogmaals:
bedankt voor de leuke snailmail!!
Genieten jullie even mee?


Ik heb dus al enorm genoten van de postzegels die er op zaten. Ik had ze nog niet zelf ontvangen, dus dat werd de eerste foto die ik nam.
Daarna een foto van de envelop:


En toen????? was ik de rest van mijn foto's kwijt??????
Hoe kan dat nou, hoe is het mogelijk!!
En ik heb natuurlijk allang de spulletjes die in de envelop zaten in gebruik, dus ........
Nogmaals sorry, maar jullie zullen even naar de site van Kreamade moeten om een indruk te krijgen van wat ik heb mogen ontvangen.
En als je HIER klikt kom je gelijk uit bij het juiste berichtje.
Zoals jullie zien een hele leuke snailmail.
Ach ja, snailmailen is een echte verwennerij!!

Lieve bloggroetjes Pétra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten