zaterdag 10 mei 2014

Er is er één jarig!!! En vorige week ook al!!!

Oh jee, we zouden op de camping zijn met mijn verjaardag, maar vanwege het hele slechte weer zijn we gisteren toch maar naar huis gegaan.
Gelukkig maar!!!!! Want wat lag er gisteren op de mat toen we thuis kwamen???????


Yes, post, uit België.

Dat kan maar van één iemand zijn:


Ships, leuk, ik wil de post wel openen, maar ja, we hadden het gisteren ontvangen en ik ben vandaag pas jarig. Wat nu.
Ach mam zei Carmen, het is voor de jarige dameS Smit.
Ik was vorige week al jarig, dus we mogen het nu vast al wel open maken. Anders moet ik zoooooo lang wachten.

Hihi, ik was zo ontzettend nieuwsgierig dat ik er geen moeite mee had om te zwichten bij zo'n goed argument.

En kijk wat er in zat:


Niet alleen voor de twee jarigen, maar ook voor dame nummer drie. En dat terwijl die 30 december jarig is. 
Dus ze is ook niet een klein beetje jarig, maar dat kan onze Belgische vriendin helemaal niet schelen hoor. Die houdt wel van verwennen.
Snel, snel, uitpakken.


Voor Amber waren de twee hangertjes en de stickertjes. Komt dat even mooi uit dat Amber helemaal stickergek is. En giga van dieren houdt.

En voor Carmen en mij een hele mooie col en een vilten hangfiguur.
Ahum, zowel Carmen als ik hadden er moeite mee dat we het moeste delen. We vonden het alle twee allebei erg leuk.
Dus is er afgesproken dat het vilten vogeltje in de kamer komt te hangen en dat ik de col mag hebben. En als zij hem wil 'lenen' dan kan dat.
Pfffff, begint het lenen nu al. Ze is net 11 geworden!!

WE WILLEN ALLE DRIE ONLIEMIE HIERBIJ DUS HEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKEN!!!

Een hele dikke kus van ons alledrie.

Lieve (blog) groetjes Pétra, Carmen, Amber.


Haha, en wat zag ik toen ik vanmorgen even snel zat te bloggen:
een berichtje bij Onliemie over een envelop met kadootjes die op de post was gegaan.
Haha, dat lijkt heel erg op wat wij hebben ontvangen:






5 opmerkingen:

  1. Wat een geluk... dat je dochters opgroeien bij een mama met lieve blogvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes! Leuk dat er op zaterdag post is bij jullie! Dan heb ik het nog net gered voor jouw verjaardag Petra! Fijn dat jullie het leuk vonden! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja hoor, bij ons komt de post gewoon op zaterdag. Maar je pakje was er al op vrijdag hoor. Heeft de Belgische post zich nu overtroffen qua snelheid. Hihi. En ik kon gewoon niet wachten met open maken tot mijn verjaardag, dus waren Carmen haar argumenten genoeg voor mij om te zwichten. Ik had alleen niet eerder de tijd om een stukje op mijn blog te plaatsen.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Leuk als je dan zo'n mooie envelop vindt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen