donderdag 22 mei 2014

Wie wil er een PIF van mij ontvangen?????

Zoals je misschien al hebt kunnen lezen heb ik een PIF ontvangen van Anne-Co van Stof with love.
Hij was errug leuk, kijk zelf nog maar eens:


Sja, en jullie vatten hem vast wel: wie wil er een PIF van mij ontvangen????

Ik zal nog even kort uitleggen wat een PIF eigenlijk is.
PIF komt van Pay it forward oftewel:
GEEF HET DOOR.
Als je geholpen bent door iemand, dan zou je zelf ook een aantal anderen (belangeloos) moeten helpen, en zij op hun beurt ook weer.
Het komt er eigenlijk op neer:
VERBETER DE WERELD, BEGIN BIJ JEZELF.

Dit is volgens mij zo'n beetje een vertaling van PIF.
Ik zou het leuk vinden om iets naar iemand op te sturen die ik niet ken. Degenen waar ik mee snailmail krijgen al vaak een kleine PIF, dus ik vind het niet erg als niemand zich op geeft, maar zou het wel leuk vinden.
Anders stuur ik gewoon vriendinnen een leuke snailmail en dan is mijn PIF ook weer klaar.

WIE O WIE KAN IK VERBLIJDEN MET EEN LEUKE ENVELOP????

Daarna moet je zelf weten of je het door zet of dat je gewoon lekker geniet van je envelopje en daarmee basta.

Ik hoor graag wie er mee wil doen.

Lieve bloggroetjes Pétra.

4 opmerkingen:

  1. hoi Petra,
    dat wi lik wel van jou ontvangen hoor leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk. Leuk. Gezellig. Ik kan niet zeggen wanneer je iets krijgt. Maar ik ga er mee bezig. Wacht maar af.
      Pétra.

      Verwijderen
  2. wat jammer dat ik dit nu pas zie. Had ook wel een PIF'je willen ontvangen. Misschien volgende keer? Ik ga nog even verder neuzen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar als je geduld hebt wil ik je ook wel een PIF sturen hoor. Dan moet je me ff je adres mailen.
      Ik heb nog maar één iemand voor de PIF, dus dat komt dik in orde. Maar ik kan je niet garanderen dat het deze maand wordt. Ik ga bezig en zie wel wanneer ik het leuk genoeg vind om te versturen.
      Pétra.

      Verwijderen